Volejte
702 210 085
FILTR BUDOV

PLOCHA

m2 m2

CENA

SOUČASNÉ BUDOUCÍ
    

Zelené budovy jsou stavby s evropskou certifikací Breeam, nebo americkou certifikací Leed. Čtěte více

celkem 731 záznamů na 23 stránkách.

Celkem 0 záznamů
  MAPA

Telehouse

Praha 6
Plocha 16,088 m2

Budova nabízí kanceláře k pronájmu v Praze 6 na prestižní business adrese v Dejvicích. Kombinace výjimečné lokality s vysokou kvalitou v blízkosti centra Prahy a letiště. Veškerá občanská vybavenost se nachází v

DETAIL

Palác Dunaj

Praha 1
Plocha 6,908 m2

Palác Dunaj prochází kompletní rekonstrukcí a od konce roku 2021 nabídne nájemcům exkluzivní kancelářské prostory. Budova si zachová svůj historický charakter a bude k dispozici s nejnovější třídou A-standard technologie. Dunajský

DETAIL

Smíchov Gate

Praha 5
Plocha 1,933 m2

Tato administrativní budova nabízející kanceláře k pronájmu v Praze se nachází v atraktivní lokalitě Prahy 5 - Anděl, blízko Strahovského tunelu. Skvělá dostupnost MHD. Stanice metra Anděl (linka B) v těsné

DETAIL

Blox

Praha 6
Plocha 9,159 m2

Budova nabízí kanceláře k pronájmu v Praze na prestižní business adrese v Dejvicích. V blízkosti centra Prahy a letiště. Veškerá občanská vybavenost v blízkém okolí budovy. Stanice metra – Dejvická vedle

DETAIL

Praha City Center

Praha 1
Plocha 972 m2

Budova nabízí kanceláře k pronájmu v Praze. Stanice metra „Florenc“ (trasa B a C) a „Náměstí Republiky“ 5 minut chůze. Zastávky několika tramvajových linek v ulici Těšnov a Na Florenci (zastávky

DETAIL

Forum Karlín

Praha 8
Plocha 1,127 m2

Forum Karlín je postaveno v industriálním stylu v nejpopulárnější kancelářské lokalitě Karlín. Skvělá dostupnost na metro i tramvaj. Občanská vybavenost je na nejvyšší možné úrovni. Forum Karlin nabízí kancelářské prostory jak v industriálním stylu

DETAIL

Keystone

Praha 8
Plocha 583 m2

Budova nabízí kanceláře k pronájmu v Praze. Prestižní business adresa Prahy 8 – Karlín. Veškerá občanská vybavenost v blízkém okolí budovy. Přizpůsobitelný kancelářský prostor na každém patře umožňuje velkoplošné (open space) i

DETAIL

Anděl Park

Praha 5
Plocha 2,576 m2

Jedna z největších kancelářských budov na Smíchově nabízí kancelářské prostory v Praze. Stanice metra Anděl (trasa B) a několik autobusových a tramvajových linek. Moderní kancelářský komplex. Efektivní a flexibilní prostor,

DETAIL

Aspira Business Centre

Praha 5
Plocha 3,740 m2

Aspira Business Centre je novým administrativním projektem dokončeným na konci roku 2017, který nabízí kanceláře k pronájmu v Praze. Nachází se v populární a rychle se rozvíjející kancelářské lokalitě

DETAIL

River Garden Office I

Praha 8
Plocha 3,208 m2

River Garden Office I se nachází v jedné z nejdynamičtěji se rozvíjejících lokalit Prahy. Snadná dostupnost autem i MHD - stanice metra Křižíkova (linka B). Kolem budovy vede cyklostezka. Možnost parkování pro kola,

DETAIL

VN9

Praha 1
Plocha 228 m2

Kancelářská budova VN9 nabízí nadstandardní prostory v Praze. Budova se nachází v centru města na Václavském náměstí v blízkosti stanic metra Můstek (trasa A a B) a Muzeum (trasa A

DETAIL

Polygon House

Praha 4
Plocha 2,081 m2

Budova Polygon House nabízí k pronájmu kanceláře v oblíbené lokalitě Prahy 4, Pankrác. Projekt je skvěle dostupný jak autem (napojení na dálnici D1), tak i MHD. Stanice několika autobusových linek,

DETAIL

Pragovka E-Factory

Praha 9
Plocha 21,285 m2

Kanceláře k pronájmu v Praze. Celková plocha E Factory přesahuje 27 000 m2. Prostor pro výtvarné galerie a ateliéry, obchodní jednotky, kavárny a restaurace, sportovní a výcviková zařízení,

DETAIL

Diamant

Praha 1
Plocha 466 m2

Budova se nachází na „Zlatém kříži“ – křižovatka hlavních nákupních ulic Na Příkopě a Václavské náměstí a nabízí kanceláře k pronájmu v Praze. Dobrá dostupnost hromadnou dopravou i autem. Zaměstnanci pracující

DETAIL

Lazarská Business Centre

Praha 2
Plocha 1,538 m2

Atraktivní administrativní budova Lazarská Business Centre nabízí moderní kanceláře k pronájmu v Praze 1, přímo v centru města. Tato reprezentativní budova je skvěle dostupná MHD, tramvajové spoje jsou přímo

DETAIL

Vinohradská Business Centrum

Praha 3
Plocha 201 m2

Centrum nabízí kanceláře k pronájmu v Praze. Vinohradská Business centrum se nachází v oblíbené lokalitě Prahy 3. Okolí poskytuje kompletní občanskou vybavenost v docházkové vzdálenosti. Restaurace, hotely, zdravotnická a sportovní zařízení,

DETAIL
Obsazeno

Stará Celnice

Praha 1
Plocha 0 m2

Budova nabízející kanceláře k pronájmu v Praze se nachází na rohu ulice V Celnici a Náměstí Republiky. Je skvěle dostupná jak městskou hromadnou dopravou - tramvajové zastávky i metro Náměstí

DETAIL
Obsazeno

FIVE

Praha 5
Plocha 0 m2

Budova nabízí kanceláře k pronájmu v Praze. Atraktivní kancelářská lokalita Prahy 5. V blízkosti několika tramvajových linek 5 minut jízdy autem do centra a 20 minut na pražské mezinárodní letiště V blízkosti je veškerá

DETAIL

TRINITI AXA Center

Brno
Plocha 1,784 m2

TRINITI AXA Centrum je budova nabízející 6 389 m2 pronajímatelné plochy a 70 parkovacích míst v podzemních garážích. Budova byla dokončena v roce 2009, má dvě podzemní a sedm

DETAIL

Jindřich Center

Ostrava
Plocha 14,695 m2

Multifunkční budova Jindřich Center bude dokončena v roce 2022, kromě nových moderních kanceláří nabídne i bytové jednotky a retailové prostory. Atraktivní lokalita v centru města je výborně dostupná jak MHD

DETAIL

AXA Plzeň - náměstí Republiky 2

Plzeň
Plocha 696 m2

Kancelářské prostory s příběhem v jedné z nejstarších komerčních budov v České republice se nachází v samém centru Plzně. Budova byla postavena roku 1620. Svým vzhledem fasády doplňuje historický ráz celého náměstí. Uvnitř

DETAIL

Palác Trnitá

Brno
Plocha 7,846 m2

První fáze paláce Trnitá bude dostavěna ve 2. kvartálu 2022. Budova bude umístěna mezi vlakovou stanicí Brno Hlavní nádraží a autobusovým nádražím Zvonařka, čímž nabízí svým nájemcům výbornou dopravní dostupnost jak MHD,

DETAIL

VLNĚNA

Brno
Plocha 18,310 m2

Vlněna se nachází jen pár kroků od hlavního vlakového, tramvajového a autobusového nádraží a přes ulici od nákupního centra Vaňkovka. Budova nabízí kanceláře k pronájmu v Brně.

DETAIL

Nová Zbrojovka - ZET Office

Brno
Plocha 4,127 m2

Kanceláře k pronájmu v Brně. Perspektivní, rozvíjející se lokalita v širším centru Brna. Snadná dopravní dostupnost autem i MHD. Těsně u vlakového nádraží „Brno -Židenice“. Spektrum služeb v rámci území i blízkém

DETAIL

Campus Science Park

Brno
Plocha 12,484 m2

Campus Science Park je součástí úspěšného administrativního centra v těsném sousedství nákupního centra Campus Square, Masarykovy univerzity, Nemocnice Bohunice a dalších s výbornou dopravní obslužností přímo u dálnice

DETAIL

Spielberk Office Centre

Regions
Plocha 10,395 m2

Kanceláře k pronájmu v Brně. Spielberk je rozmanitá a dynamická business komunita, která v Brně spojuje moderní společnosti s prestižní adresou. V okolí je veškerá občanská vybavenost včetně restaurace, kavárny,

DETAIL

Titanium I

Brno
Plocha 1,171 m2

Kanceláře k pronájmu v Brně. TITANIUM je nejmodernější komplex administrativních budov vytvářející špičkové pracovní prostředí propojené unikátní relaxační zónou s dotykem přírody uprostřed centra Brna. Společně s vynikajícím napojením na dálniční

DETAIL

Ponávka CT Office

Brno
Plocha 7,785 m2

Ponāvka je moderní a inovativní multifunkční areál v centru Brna. Díky své jedinečné kombinaci různých typů prostor, občanské vybavenosti a přirozeně tvořeného prostředí kampusu se bývalá průmyslová oblast z 19.

DETAIL

Šumavská Tower

Brno
Plocha 11,735 m2

Kanceláře k pronájmu v Brně. Šumavská tower - Seskupení tří výškových administrativních budov na Šumavské ulici je výraznou dominantou města Brna. Významná je i lokalita, která kromě dobře řešeného dopravního napojení

DETAIL

Czech Technology Park

Brno
Plocha 2,556 m2

Czech Technology Park je rozdělen do několika postupně budovaných zón, celková zastavěná plocha bude 190 000 m2. V těchto zónách se předpokládá výstavba kancelářských ploch, ploch pro high-tech výrobu,

DETAIL

Brno Business Park

Brno
Plocha 4,633 m2

Budova nabízí kanceláře k pronájmu v Brně. BBP OFFICES s celkovou administrativní plochou 33. 932 m² je vhodný jak pro otevřené, tak pro uzavřené kanceláře. Objekt může být pronajat jednomu nebo

DETAIL

Areál Slatina Green (O) Grey (P) Buildings

Brno
Plocha 11,450 m2

Kanceláře k pronájmu v Brně. Výstavba projektu nízkoenergetických budov v rámci brněnské průmyslové zóny Černovické terasy. 6 linek MHD zajišťující dostupnost z celého Brna a okolí.

DETAIL

Aktuality z trhu: 29.01.2020 | Hledáte kancelář?

Nejaktuálnější vyhledávač vám nabídne více něž 700 000 m2 volných kancelářských prostor v České republice.
Tým Cushman & Wakefield vám pomůže s výběrem lokality, porovnáním nabídek a vyjednáním výhodných nájemních podmínek. 

Aktuality z trhu: 04.05.2020 | NÁVRAT DO KANCELÁŘE? S PRAVIDLY SIX FEET OFFICE BEZPEČNĚJI A DŘÍVE

Dříve nebo později čeká množství firem, které kvůli pandemii COVID-19 doporučily svým zaměstnancům pracovat z domova, návrat zpět do kanceláří. Ať už k němu dojde za dva, čtyři nebo šest týdnů, je dobré začít se na něj připravovat již teď. Koncept Six Feet Office přináší pravidla a pomůcky, jež v kancelářích umožní a usnadní dodržování bezpečné vzdálenosti dvou metrů (v zahraničí se často uvádí šest stop – six feet), což zvýší bezpečnost zaměstnanců. Více...

Aktuality z trhu: 19.02.2020 | Poptávka po kancelářích: v Praze ochlazuje, v Brně rekordní

Poptávka po kancelářských prostorách v Praze od roku 2017 pomalu klesá, i loňský rok přinesl její ochlazení. Firmy se méně stěhují či rozšiřují, stále více jich zůstává v dosavadních prostorách. Oproti předchozím rokům byl loni menší podíl velkých transakcí nad 3 000 m2. Situace však není nijak dramatická: absorpce ploch stále zůstává relativně vysoká.

Kanceláře koronavirus přežijí, jejich role se ale změní: budou především místem pro spolupráci

Kanceláře koronavirus přežijí, jejich role se ale změní:  budou především místem pro spolupráci

Průzkum realitněporadenské společnosti Cushman & Wakefield zjišťoval postoje 40 000 respondentů z celého světa před koronavirovou krizí a během ní. Hlavní závěry největšího známého šetření na toto téma jsou:

·         Zaměstnanci dokážou produktivně pracovat i odkudkoli mimo kancelář, největší problémy měly překvapivě mladší generace

·         Flexibilita a možnost sám si zvolit místo pro práci nabývá na významu, osobní interakce v kanceláři je však stále z mnoha důvodů zásadní

·         Kanceláře tak budou rozhodně potřeba i do budoucna, jen se změní jejich účel: budou hlavně místem pro spolupráci, budování vztahů, vzdělávání či podporu kreativity a inovací

 

Pojem pracoviště se zkrátka již nevztahuje pouze na fyzické umístění, budovu, ve které firma má svou kancelář. Jde spíše o celý ekosystém zahrnující různá místa včetně těch virtuálních, odkud mohou lidé pracovat podle svých aktuálních potřeb, druhu práce, nároků na pohodlí nebo třeba požadavků na technické vybavení. Vše lze zastřešit jedním pojmem: flexibilita.

Mnozí zaměstnanci i během karanténních opatření bez přerušení pracovali z domova, a tak otázka, kterou si s uvolňováním restrikcí aktuálně kladou, není, zda se vrátit do práce, ale zda se vrátit do kanceláře. Nutnost dodržovat bezpečnou vzdálenost i nadále omezuje počet lidí, kteří mohou být na pracovišti v jednom okamžiku přítomní, a tak část zaměstnanců musí stále pracovat na dálku.

Radka Novak, vedoucí týmu pronájmu kancelářských prostor, Cushman & Wakefield: „Firmy si díky tomu uvědomují, že někteří zaměstnanci takto mohou alespoň zčásti úspěšně fungovat trvale. Proto i do budoucna počítají s flexibilním přístupem.“

 

Práce z domova přinesla lepší spolupráci i produktivitu

Přes to, že přechod na práci z domova byl ve spoustě firem velmi rychlý a že mnozí zaměstnanci pro ni neměli ideální podmínky, produktivita práce tím nijak neutrpěla, naopak.

Překvapivým zjištěním je, že se i při práci na dálku podařilo nejen udržet, ale dokonce zvýšit efektivitu spolupráce s kolegy v týmu. Napomohly tomu technologické nástroje, jejichž používání se stalo naplno využívanou samozřejmostí. Také produktivita jednotlivců zůstala zachována a lidé se přes ne vždy lehkou situaci v domácnosti dokázali dostatečně soustředit na svůj výkon. Pravděpodobně k tomu přispěla i důvěra ze strany nadřízených, že lidé odvedou svou práci, kterou pociťovalo celých 90 procent respondentů. Stejně tak zaměstnanci projevili důvěru v to, že vedení jejich firmy současnou krizi zvládne. Nicméně bezděčná výměna informací mezi kolegy se e-komunikací nahradit nedá.

 

Problémy překvapivě hlásí spíše mladší generace

Za jednu z hlavních nevýhod práce na dálku je v průzkumu označována nemožnost osobnějšího kontaktu s kolegy; za dostatečný ho během práce z domova považovalo jen něco přes polovinu respondentů. Tento kontakt je přitom extrémně důležitou součástí toho, jak dobře se zaměstnanec v práci cítí. Chybělo také napojení na firemní kulturu, již lze bez fyzické přítomnosti na pracovišti těžko zprostředkovat, a možnost osobního i profesního rozvoje. I když se zefektivnila spolupráce, platí to hlavně pro práci na konkrétních úkolech, ne pro kooperaci, jež umožňuje neformální učení, mentoring, předávání zkušeností.

Radka Novak, vedoucí týmu pronájmu kancelářských prostor, Cushman & Wakefield: „Zvláště u juniorních pozic hraje možnost průběžné interakce se zkušenějšími kolegy nezastupitelnou roli. Méně zkušení zaměstnanci potřebují ty seniornější pozorovat při práci, mít jejich osobní dohled, dostávat od nich zpětnou vazbu. Tyto možnosti jsou bez přímého kontaktu samozřejmě omezené a pociťují to sami dotčení zaměstnanci. Je to tedy protiargument proti rovnítku, jež se často klade mezi generace Y a Z a práci na dálku.“

Výsledky průzkumu potvrzují, že pro mladší generace představuje práce na dálku větší problém než pro tzv. baby boomers: překážky uvedlo 70 procent příslušníků generací Y a Z, u baby boomers to bylo 55 procent. Roli hraje několik externích faktorů: u generace Z (pod 25 let) je méně pravděpodobné, že jejich bytová situace umožňuje adekvátní prostředí pro soustředěnou práci. Příslušníci generací X a Y (tedy mezi 26 a 55 lety) jsou také samozřejmě často rodiči mladších dětí, takže pro ně další překážku v práci z domova představovala nutnost péče o ně.

Největším problémem při současném způsobu práce je schopnost udržet si po celý den dostatek energie pro práci. Pocit celkové pohody trpí tím, že jen malou část dne se lidé nevěnují práci. Chybí předěl mezi pracovním a volným časem, který běžně představuje dojíždění, jež přirozeně odděluje obě části dne a umožňuje mezi nimi přepnout. Ztratilo se i fyzické oddělení práce od domova. To má samozřejmě dopad na duševní i tělesnou pohodu a je potřeba, aby nadřízení zaměstnancům opakovaně připomínali, že nemusí být k dispozici a on-line 24 hodin denně a sedm dní v týdnu.

 

Lepší využití prostoru, času a technologií

I přes zmíněné potíže, které s sebou práce na dálku přináší, se význam flexibility a možnosti pracovat odkudkoli zvyšuje a tento přístup se tak stane běžnou součástí fungování mnoha firem. Bude tomu tak i z praktických důvodů, kdy situace ještě nějakou dobu neumožní návrat plného počtu zaměstnanců na pracoviště, zároveň si tuto možnost flexibility přejí téměř tři čtvrtiny respondentů průzkumu.

Glyn Evans, vedoucí oddělení projektového řízení a developmentu v České republice, Cushman & Wakefield: „Pro firmy to může být příležitost. Je jenom potřeba si připustit, že pracoviště již není jen jedna fyzická lokalita, ale celý ekosystém různých míst a způsobů práce, jež reagují na rozdílné potřeby, fungování a požadavky zaměstnanců. Přichází čas na novou koncepci využívání prostoru, času a technologií, který v důsledku může zvýšit výkonnost lidí a celé firmy.“

 

 

Nezávazná poptávka

Tato část je určená k ochraně proti spam robotům. Vidíte-li tento text, vyplňte pole uvedené za otázkou. Tlačítko jsem robot ignorujte.
Kolik je dvě plus tři