celkem 748 záznamů na 24 stránkách.
Palác Dunaj
Plocha 8,749 m2
Palác Dunaj prochází kompletní rekonstrukcí a v prvním čtvrtletí roku 2022 nabídne nájemcům exkluzivní kancelářské prostory. Budova si zachová svůj historický charakter a bude k dispozici s nejnovější třídou A-standard technologie.
Smíchov Gate
Plocha 3,033 m2
Tato administrativní budova nabízející kanceláře k pronájmu v Praze se nachází v atraktivní lokalitě Prahy 5 - Anděl, blízko Strahovského tunelu. Skvělá dostupnost MHD. Stanice metra Anděl (linka B) v těsné
Praha City Center
Plocha 972 m2
Budova nabízí kanceláře k pronájmu v Praze. Stanice metra „Florenc“ (trasa B a C) a „Náměstí Republiky“ 5 minut chůze. Zastávky několika tramvajových linek v ulici Těšnov a Na Florenci (zastávky
Forum Karlín
Plocha 561 m2
Forum Karlín je postaveno v industriálním stylu v nejpopulárnější kancelářské lokalitě Karlín. Skvělá dostupnost na metro i tramvaj. Občanská vybavenost je na nejvyšší možné úrovni. Forum Karlin nabízí kancelářské prostory jak v industriálním stylu
Anděl Park
Plocha 2,576 m2
Jedna z největších kancelářských budov na Smíchově nabízí kancelářské prostory v Praze. Stanice metra Anděl (trasa B) a několik autobusových a tramvajových linek. Moderní kancelářský komplex. Efektivní a flexibilní prostor,
Aspira Business Centre
Plocha 3,966 m2
Aspira Business Centre je novým administrativním projektem dokončeným na konci roku 2017, který nabízí kanceláře k pronájmu v Praze. Nachází se v populární a rychle se rozvíjející kancelářské lokalitě
River Garden Office I
Plocha 2,425 m2
River Garden Office I se nachází v jedné z nejdynamičtěji se rozvíjejících lokalit Prahy. Snadná dostupnost autem i MHD - stanice metra Křižíkova (linka B). Kolem budovy vede cyklostezka. Možnost parkování pro kola,
Polygon House
Plocha 4,026 m2
Budova Polygon House nabízí k pronájmu kanceláře v oblíbené lokalitě Prahy 4, Pankrác. Projekt je skvěle dostupný jak autem (napojení na dálnici D1), tak i MHD. Stanice několika autobusových linek,
Pragovka E-Factory
Plocha 20,690 m2
Kanceláře k pronájmu v Praze. Celková plocha E Factory přesahuje 27 000 m2. Prostor pro výtvarné galerie a ateliéry, obchodní jednotky, kavárny a restaurace, sportovní a výcviková zařízení,
Lazarská Business Centre
Plocha 2,922 m2
Atraktivní administrativní budova Lazarská Business Centre nabízí moderní kanceláře k pronájmu v Praze 1, přímo v centru města. Tato reprezentativní budova je skvěle dostupná MHD, tramvajové spoje jsou přímo
Vinohradská Business Centrum
Plocha 201 m2
Centrum nabízí kanceláře k pronájmu v Praze. Vinohradská Business centrum se nachází v oblíbené lokalitě Prahy 3. Okolí poskytuje kompletní občanskou vybavenost v docházkové vzdálenosti. Restaurace, hotely, zdravotnická a sportovní zařízení,
Stará Celnice
Plocha 1,200 m2
Budova nabízející kanceláře k pronájmu v Praze se nachází na rohu ulice V Celnici a Náměstí Republiky. Je skvěle dostupná jak městskou hromadnou dopravou - tramvajové zastávky i metro Náměstí
UNIQA Business Centrum
Plocha 1,001 m2
TRINITI AXA Centrum je budova nabízející 6 389 m2 pronajímatelné plochy a 70 parkovacích míst v podzemních garážích. Budova byla dokončena v roce 2009, má dvě podzemní a sedm
Jindřich Center
Plocha 14,695 m2
Multifunkční budova Jindřich Center bude dokončena v roce 2022, kromě nových moderních kanceláří nabídne i bytové jednotky a retailové prostory. Atraktivní lokalita v centru města je výborně dostupná jak MHD
AXA Plzeň - náměstí Republiky 2
Plocha 874 m2
Kancelářské prostory s příběhem v jedné z nejstarších komerčních budov v České republice se nachází v samém centru Plzně. Budova byla postavena roku 1620. Svým vzhledem fasády doplňuje historický ráz celého náměstí. Uvnitř
Palác Trnitá
Plocha 7,846 m2
První fáze paláce Trnitá bude dostavěna ve 2. kvartálu 2022. Budova bude umístěna mezi vlakovou stanicí Brno Hlavní nádraží a autobusovým nádražím Zvonařka, čímž nabízí svým nájemcům výbornou dopravní dostupnost jak MHD,
Nová Zbrojovka - ZET Office
Plocha 4,040 m2
Kanceláře k pronájmu v Brně. Perspektivní, rozvíjející se lokalita v širším centru Brna. Snadná dopravní dostupnost autem i MHD. Těsně u vlakového nádraží „Brno -Židenice“. Spektrum služeb v rámci území i blízkém
Campus Science Park
Plocha 12,484 m2
Campus Science Park je součástí úspěšného administrativního centra v těsném sousedství nákupního centra Campus Square, Masarykovy univerzity, Nemocnice Bohunice a dalších s výbornou dopravní obslužností přímo u dálnice
Spielberk Office Centre
Plocha 11,216 m2
Kanceláře k pronájmu v Brně. Spielberk je rozmanitá a dynamická business komunita, která v Brně spojuje moderní společnosti s prestižní adresou. V okolí je veškerá občanská vybavenost včetně restaurace, kavárny,
Titanium I
Plocha 1,171 m2
Kanceláře k pronájmu v Brně. TITANIUM je nejmodernější komplex administrativních budov vytvářející špičkové pracovní prostředí propojené unikátní relaxační zónou s dotykem přírody uprostřed centra Brna. Společně s vynikajícím napojením na dálniční
Ponávka CT Office
Plocha 6,995 m2
Ponāvka je moderní a inovativní multifunkční areál v centru Brna. Díky své jedinečné kombinaci různých typů prostor, občanské vybavenosti a přirozeně tvořeného prostředí kampusu se bývalá průmyslová oblast z 19.
Šumavská Tower
Plocha 8,000 m2
Kanceláře k pronájmu v Brně. Šumavská tower - Seskupení tří výškových administrativních budov na Šumavské ulici je výraznou dominantou města Brna. Významná je i lokalita, která kromě dobře řešeného dopravního napojení
Czech Technology Park
Plocha 9,443 m2
Czech Technology Park je rozdělen do několika postupně budovaných zón, celková zastavěná plocha bude 190 000 m2. V těchto zónách se předpokládá výstavba kancelářských ploch, ploch pro high-tech výrobu,
Brno Business Park
Plocha 3,014 m2
Budova nabízí kanceláře k pronájmu v Brně. BBP OFFICES s celkovou administrativní plochou 33. 932 m² je vhodný jak pro otevřené, tak pro uzavřené kanceláře. Objekt může být pronajat jednomu nebo
Areál Slatina Green Green II Buildings
Plocha 11,450 m2
Kanceláře k pronájmu v Brně. Výstavba projektu nízkoenergetických budov v rámci brněnské průmyslové zóny Černovické terasy. 6 linek MHD zajišťující dostupnost z celého Brna a okolí.
Aktuality z trhu: 11.01.2021 | Hledáte kancelář?
Nejaktuálnější vyhledávač vám nabídne více něž 700 000 m2 volných kancelářských prostor v České republice.
Tým Cushman & Wakefield vám pomůže s výběrem lokality, porovnáním nabídek a vyjednáním výhodných nájemních podmínek.
Kanceláře koronavirus přežijí, jejich role se ale změní: budou především místem pro spolupráci
Průzkum realitněporadenské společnosti Cushman & Wakefield zjišťoval postoje 40 000 respondentů z celého světa před koronavirovou krizí a během ní. Hlavní závěry největšího známého šetření na toto téma jsou:
· Zaměstnanci dokážou produktivně pracovat i odkudkoli mimo kancelář, největší problémy měly překvapivě mladší generace
· Flexibilita a možnost sám si zvolit místo pro práci nabývá na významu, osobní interakce v kanceláři je však stále z mnoha důvodů zásadní
· Kanceláře tak budou rozhodně potřeba i do budoucna, jen se změní jejich účel: budou hlavně místem pro spolupráci, budování vztahů, vzdělávání či podporu kreativity a inovací
Pojem pracoviště se zkrátka již nevztahuje pouze na fyzické umístění, budovu, ve které firma má svou kancelář. Jde spíše o celý ekosystém zahrnující různá místa včetně těch virtuálních, odkud mohou lidé pracovat podle svých aktuálních potřeb, druhu práce, nároků na pohodlí nebo třeba požadavků na technické vybavení. Vše lze zastřešit jedním pojmem: flexibilita.
Mnozí zaměstnanci i během karanténních opatření bez přerušení pracovali z domova, a tak otázka, kterou si s uvolňováním restrikcí aktuálně kladou, není, zda se vrátit do práce, ale zda se vrátit do kanceláře. Nutnost dodržovat bezpečnou vzdálenost i nadále omezuje počet lidí, kteří mohou být na pracovišti v jednom okamžiku přítomní, a tak část zaměstnanců musí stále pracovat na dálku.
Radka Novak, vedoucí týmu pronájmu kancelářských prostor, Cushman & Wakefield: „Firmy si díky tomu uvědomují, že někteří zaměstnanci takto mohou alespoň zčásti úspěšně fungovat trvale. Proto i do budoucna počítají s flexibilním přístupem.“
Práce z domova přinesla lepší spolupráci i produktivitu
Přes to, že přechod na práci z domova byl ve spoustě firem velmi rychlý a že mnozí zaměstnanci pro ni neměli ideální podmínky, produktivita práce tím nijak neutrpěla, naopak.
Překvapivým zjištěním je, že se i při práci na dálku podařilo nejen udržet, ale dokonce zvýšit efektivitu spolupráce s kolegy v týmu. Napomohly tomu technologické nástroje, jejichž používání se stalo naplno využívanou samozřejmostí. Také produktivita jednotlivců zůstala zachována a lidé se přes ne vždy lehkou situaci v domácnosti dokázali dostatečně soustředit na svůj výkon. Pravděpodobně k tomu přispěla i důvěra ze strany nadřízených, že lidé odvedou svou práci, kterou pociťovalo celých 90 procent respondentů. Stejně tak zaměstnanci projevili důvěru v to, že vedení jejich firmy současnou krizi zvládne. Nicméně bezděčná výměna informací mezi kolegy se e-komunikací nahradit nedá.
Problémy překvapivě hlásí spíše mladší generace
Za jednu z hlavních nevýhod práce na dálku je v průzkumu označována nemožnost osobnějšího kontaktu s kolegy; za dostatečný ho během práce z domova považovalo jen něco přes polovinu respondentů. Tento kontakt je přitom extrémně důležitou součástí toho, jak dobře se zaměstnanec v práci cítí. Chybělo také napojení na firemní kulturu, již lze bez fyzické přítomnosti na pracovišti těžko zprostředkovat, a možnost osobního i profesního rozvoje. I když se zefektivnila spolupráce, platí to hlavně pro práci na konkrétních úkolech, ne pro kooperaci, jež umožňuje neformální učení, mentoring, předávání zkušeností.
Radka Novak, vedoucí týmu pronájmu kancelářských prostor, Cushman & Wakefield: „Zvláště u juniorních pozic hraje možnost průběžné interakce se zkušenějšími kolegy nezastupitelnou roli. Méně zkušení zaměstnanci potřebují ty seniornější pozorovat při práci, mít jejich osobní dohled, dostávat od nich zpětnou vazbu. Tyto možnosti jsou bez přímého kontaktu samozřejmě omezené a pociťují to sami dotčení zaměstnanci. Je to tedy protiargument proti rovnítku, jež se často klade mezi generace Y a Z a práci na dálku.“
Výsledky průzkumu potvrzují, že pro mladší generace představuje práce na dálku větší problém než pro tzv. baby boomers: překážky uvedlo 70 procent příslušníků generací Y a Z, u baby boomers to bylo 55 procent. Roli hraje několik externích faktorů: u generace Z (pod 25 let) je méně pravděpodobné, že jejich bytová situace umožňuje adekvátní prostředí pro soustředěnou práci. Příslušníci generací X a Y (tedy mezi 26 a 55 lety) jsou také samozřejmě často rodiči mladších dětí, takže pro ně další překážku v práci z domova představovala nutnost péče o ně.
Největším problémem při současném způsobu práce je schopnost udržet si po celý den dostatek energie pro práci. Pocit celkové pohody trpí tím, že jen malou část dne se lidé nevěnují práci. Chybí předěl mezi pracovním a volným časem, který běžně představuje dojíždění, jež přirozeně odděluje obě části dne a umožňuje mezi nimi přepnout. Ztratilo se i fyzické oddělení práce od domova. To má samozřejmě dopad na duševní i tělesnou pohodu a je potřeba, aby nadřízení zaměstnancům opakovaně připomínali, že nemusí být k dispozici a on-line 24 hodin denně a sedm dní v týdnu.
Lepší využití prostoru, času a technologií
I přes zmíněné potíže, které s sebou práce na dálku přináší, se význam flexibility a možnosti pracovat odkudkoli zvyšuje a tento přístup se tak stane běžnou součástí fungování mnoha firem. Bude tomu tak i z praktických důvodů, kdy situace ještě nějakou dobu neumožní návrat plného počtu zaměstnanců na pracoviště, zároveň si tuto možnost flexibility přejí téměř tři čtvrtiny respondentů průzkumu.
Glyn Evans, vedoucí oddělení projektového řízení a developmentu v České republice, Cushman & Wakefield: „Pro firmy to může být příležitost. Je jenom potřeba si připustit, že pracoviště již není jen jedna fyzická lokalita, ale celý ekosystém různých míst a způsobů práce, jež reagují na rozdílné potřeby, fungování a požadavky zaměstnanců. Přichází čas na novou koncepci využívání prostoru, času a technologií, který v důsledku může zvýšit výkonnost lidí a celé firmy.“

Napište nám
Nezávazně pro Vás připravíme přehled volných kancelářských prostor dle Vašich požadavků
Purkyňova 2121/3
110 00 Praha 1
Česká Republika
+420 702 210 085 Více informací >
- Hlavní strana
- Novinky
- Kanceláře koronavirus přežijí, jejich role se ale změní: budou především místem pro spolupráci